Hirdetés
Hirdetés

Shakira bemutatta az új hajápolási márkáját

Shakira, aki világszerte ismert zenei ikon és latin közösség inspiráló alakja, hivatalosan is belép a szépségiparba egy új hajápolási márkával: isima.  

Az isima márka mögött komoly munkálatok állnak: a projekt mintegy négy évig tartott a kutatástól a termékfejlesztésen át a piacra lépésig.  

„A hajam mindig is a részem volt – művész, előadó, lány, anya vagyok, és közben ezek a göndör tincsek végig velem voltak, és higgyétek el, nagyon sok mindent kibírtak” – mondta.  

Mi teszi különlegessé az isima-t?

•Az isima fókuszában a „teljes hajegészség” áll: nem csak a hajszál felszínét kezeli, hanem a fejbőrt, a hajkérget (cortex) és a kutikulát is. Ezt a „TriModal Method™” néven említik, amely tudományos hátteret biztosít a márkának.  

•A célközönség kifejezetten az olyan emberek, akiknek komplex hajtípusaik vannak – göndör, hullámos, hosszabb ideje kezelten, festetten, vagy nagyobb textúrával rendelkező haj. Shakira hangsúlyozta, hogy „amilyen a hajam volt – porózus, hő- és vegyszerkezelésnek kitett –, azoknak szeretném, ha volna olyan termék, ami valóban működik.”  

•A márka nagyon tudatosan kapcsolódik a latin közösséghez: nemcsak inspirációként, hanem célcsoportként is. „Velük dolgoztunk, a teljes hajdiverzítés spektruma ihletett minket” – mondta a márka egyik vezetője.  

•Vegán, állatkísérlet-mentes és tudományosan tesztelt termékek jellemzik.  

Termékek & árak

Az induló kollekció körülbelül nyolc termékből áll, amelyek között samponok, kondicionálók, leave-in kezelések, hajmaszkok és hajolajak is szerepelnek.  

Az árképzés prémium kategóriás: az Egyesült Államokban 32 – 42 USD között mozognak a termékek.  

Piaci bevezetés & exkluzivitás

Az isima márka 2025. június 10-én jelentette be hivatalosan elindulását.  

Az amerikai kiskereskedelmi partner az Ulta Beauty, ahol első körben kizárólagosan jelenik meg a márka.  

címlapfotó:Profimedia/RedDot

Hivatkozás másolása
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés