Hirdetés

Ezekkel az összetevőkkel segítheted az emésztést

Az ünnepi időszak után biztosan te is próbálsz egészségesebben enni. Tudtad, hogy karácsonykor a legnagyobb a gyomorbetegségek száma és az ünnepek után sokan tartós emésztési problémával kűzdenek? Érdemes lehet az étrendedet néhány emésztést könnyítő alapanyaggal feltúrbóznod...

Citrom

A citrusfélék köztudottan segítik az emésztést. Ha reggel éhgyomorra iszod, akkor még az anyagcserédet is feltúrbózzák. Ha étkezés közben csinálsz egy finom cukormentes limonádét, akkor simán megelőzhetsz egy komolyabb hasfájást.

Kefír és joghurt

Természetes probiotikum források, illetve sokkal pénztárcakímélőbb megoldás, mint a patikában kapható étrend-kiegészítők. Érdemes a napi étrendedbe beillesztened.

Kombucha

Ezt a fermentált italt szinte bármelyik bio boltban beszerezheted. Olyan jó fajta baktériumokat és gombákat tartalmaz, amit nagyon meghálál az emésztőrendszer.

Savanyú káposzta

Te tudtad, hogy ez is egy nagyon egészséges és probiotikumban gazdag fermentált élelmiszer? Persze figyelj arra, hogy valóban jó minőségű legyen és ne az ecetes verziót vedd meg véletlenül.

Zöld banán

Egy speciális keményítőt tartalmaznak, ami a zöld banán rendszeres fogyasztása esetén tartósan segíthet az emésztési bajok csökkentésében.

Cimkék:
Hirdetés
Hirdetés