Chiara Ferragni tizennyolc napig semmit nem posztolt - pedig ebből él, de még hogy...
Két és fél hét valószínűleg borzasztóan hosszú idő egy influenszer számára. Pedig Chiara Ferragni Instagram-fiókja épp ennyi időn át volt néma. Egészen addig, amíg a világszerte közel 30 millió követővel rendelkező olasz először posztolt újra: az Insta-Storyjában egy arc nélküli képet osztott meg, egy fekete csészével a kezében, fekete körmökkel, és csak annyit írt, "jó reggelt". Egy szót sem szólt a félrevezető reklámkampányáról, amely az óév utolsó hónapjában megrázta a nemzetközi közösségét és Olaszországot.
![Chiara Ferragni a világ egyik legismertebb influenszere. Most összeomlik a birodalma?](https://storage.googleapis.com/bpkurir/kepernyofoto-2024-01-08-9-01-38.inbox800x800.png)
Új év, új remények? Megint minden elfelejtve? Leet, hogy ezt remélte a világhírű influenszer, de a jelek szerint tévedett. Most ugyanis több olyan nagy vállalati ügyfele is elhatárolódott tőle, akiknek a megélhetését köszönheti. A Coca-Cola máris bejelentette, hogy lemondja a már leforgatott reklámfilmet, amelyet január végén, a Sanremo popfesztiválon mutattak volna be.
Mi vezetett idáig?
Hivatkozás másolásaChiara csalódottsága és dühe igencsak nagy volt, amikor a hatóságok nem sokkal karácsony előtt egymillió eurós bírságot szabtak ki rá tisztességtelen verseny miatt. Az ok: Ferragni elhitette közel 30 milliós táborával, hogy az általa "Pink Christmas" néven reklámozott 9 eurós sütemény bevételének nagyrészét egy rákos gyermekekkel foglalkozó osztályra fordítják. A valóságban azonban a torinói Regina Margherita kórház egyetlen centet sem kapott, annak ellenére, hogy több mint 360 000 süteményt adtak el, azaz több mint 1,2 milliárd forint lett a bevétel. Sőt, felmerült a gyanú, a húsvéti és a különböző baba kampányok is így működhettek.
![Családjával megmutatja luxuséletét, most az derült ki, tisztességtelen úton is milliókhoz juthatott.](https://storage.googleapis.com/bpkurir/kepernyofoto-2024-01-08-9-03-26.inbox800x800.png)
Az olasz miniszterelnök, Meloni a botrány kapcsán átláthatóbb törvényeket szeretne, Chiara oldalát pedig elárasztották a csalódott rajongók. Római luxusbutikját olyan feliratokkal kenték össze, mint "bandita" és "csaló" ("csaló"). Innen kellene talpra állnia.
Címlapfotó: Instagram/chiaraferragni