Hirdetés
Hirdetés

Bella Hadid bemutatta a márkáját

Korábban már írtunk róla, hogy Bella Hadid egy szépségápolással kapcsolatos márkát alapított, viszont nem sokat árultak el. A hónapokon át tartó találgatásnak most, viszont vége: a modell három parfümöt dob piacra.

Az illatok iránti szenvedélye a most kezdődött, ugyanis a farmon ahol az új párjával lakik a modell rengeteg időt tölt kertészkedéssel. Először levendulából készített illóolajokat, majd pedig pafümöket és permeteket állított elő házilag.

Az Orebella márka egy forradalmi újítás, ugyanis az összes parfüm alkoholmentes és olajban gazdag, "shake-to-activate" egyedi módszerrel működnek, tehát használat előtt fel kell rázni és így lesz a legjobb a hatása. Bella azt is elárulta, hogy az illatuk nem túl intenzív és például egy liftben nem fog órákig „ottmaradni”.

Az árakat tekintve nem kell annyira a zsebünkbe nyúlni, mint egy niche parfüm vásárlásakor, olyan 15.000 ft és 38.000 ft a kiszereléstől függően (35ml-100ml).

Mind a három illat tökéletes a hétköznapokra, a Window2Soul,  rózsával és jázminnal, citrommal és tonkababbal készült, a virágok illata dominál benne. A Salted Muse tengeri sóból, rózsaborsból, olajfából, levendulából, fából és ropogós borostyánból készült. A Blooming Fire trópusi hangulatú, tahiti monoi virág, pacsuli és bergamott keverékével a tökéletes nyári választás.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés