Az utóbbi időben a Lacoste divatház nem volt népszerű, viszont ez az újításuk óriási port kavart.
A márka tegnap jelentette be, hogy a piacra dobnak egy tűzálló kollekciót. Elsőként egy streetwear trendekkel foglalkozó X (régen: Twitter) profil hozta le a 2024-ben debütáló kollekciót, ebben a videóban tesztelték a „működését”.
Pontos megjelenést, illetve árakat sem tudunk egyelőre, az viszont biztos, hogy ezek a pólók ultra menők. A videó alatti kommentek egyébként nagyon viccesek, az egyik felhasználó szerint például, aki majd vagánykodni szeretne a pólóval, az véletlenül fel fogja magát gyújtani. Egy másik kommentelő szerint pedig a fehér póló egyértelműen megégett és ez a videóban is látszik.
Kapcsolódó cikkek
-
Body & Mind SKIMS × Tangle Teezer: váratlan kollab, ami összekapcsolja a divatot és hajápolást A SKIMS × Tangle Teezer kollaboráció egy zseniális húzás: divat és hajápolás kereszteződésében hoz új impulzust, és lehetőséget teremt a márkák számára új fogyasztók megszólítására. A limitált kiadású, neutrális árnyalatú Ultimate Detangler hajkefék nemcsak szép kiegészítők, hanem funkcionális segítők is lehetnek a hajápolásban — különösen nedves állapotban.
-
Body & Mind Miért érdemes olajat használni a vizes hajon, mielőtt beszárítanánk? A hajápolás egyik legfontosabb, mégis gyakran figyelmen kívül hagyott lépése a hővédelem és a hidratálás — különösen akkor, amikor hajszárítót használunk. Az olaj alkalmazása közvetlenül a vizes hajon nemcsak fényt és puhaságot ad, hanem megóvja a haj szerkezetét a hő okozta károsodástól.
-
Body & Mind Új lakótárs a házban: Érkezik a NEO robot Az alábbi cikk egy újabb izgalmas, és egyben ellentmondásos mérföldkőről számol be: arról, hogy a 1X Technologies bemutatta NEO nevű humanoid robotját, melyet már lakáshasználatra szánnak — ami egyszerre jelent technológiai áttörést és magában hordoz vitákat is.
-
Body & Mind Miért a Sauvignon Blanc az egyik legnépszerűbb borfajta 2025-ben? 2025-ben a Sauvignon Blanc egyértelműen az egyik legizgalmasabb fehérbor-választássá vált: modern hangvétellel, könnyed stílussal és erős fogyasztói támogatással.