Kylie Jenner, a Khy divatmárka alapítója, az előtő héten együttműködést jelentett be a londoni Poster Girl márkával. Ez a kollaboráció, a mai napon debütál a khy.com oldalon, a magabiztosságot ünnepli, és a nosztalgiát modern csavarral ötvözi.
A kollekcióban három élénk, fényes színárnyalatban – vörös, fekete és csontszín – készült ruhák találhatók, amelyek méretei XXS-től 2X-ig terjednek, és áraik 148 és 278 amerikai dollár között mozognak.
Kylie aktívan részt vett a tervezési folyamatban, amely hónapokig tartó kreatív együttműködést jelentett Los Angeles és London között, beleértve a színminták áttekintését, az anyagok tesztelését és a sziluettek tökéletes illeszkedésének biztosítását.
A Poster Girl társalapítói, Francesca Capper és Natasha Somerville elmondták, hogy Kylie az elsők között volt, aki viselte a márkát, és hogy ez az együttműködés személyes és szakmai szempontból is jelentős számukra.
Címlapfotó: Profimedia/RedDot
Hivatkozás másolásaKapcsolódó cikkek
-
Body & Mind „Nincs Botox az arcomon” – Hailey Bieber elárulja, milyen kezeléseket alkalmaz helyette Hailey kiemelte, hogy a szépségápolási rutinjában rendkívül következetes: soha nem alszik sminkkel, fáradt vagy nem fáradt állapotban is gondoskodik róla, hogy megtisztítsa az arcát.
-
Body & Mind Sztárok megnyílnak a szüzességük elvesztéséről A szexualitás, az intimitás és az első szexuális élmény mindig is tabutémáknak számítottak, még a sztárok körében is.
-
Body & Mind A világ legikonikusabb fogásai – ízutazás kontinenseken át Az étel univerzális nyelv: összeköt minket, történeteket mesél, és kultúrákat idéz meg.