Tiszta anya: egy luxusóra arca lett a Hollywood-i sztár lánya.
Sunday Rose Kidman-Urban, az Oscar-díjas Nicole Kidman és a countrysztár Keith Urban lánya, mindössze 17 évesen berobbant a divatvilágba. Legújabb sikere: ő az új arca az Omega aktuális kampányának - annak a luxusórás márkának, amelyet Nicole anyukája már több mint egy évtizede népszerűsít. Emlékezetes: a csinos tinit sokáig meglehetősen visszafogottnak tartották - de mióta 2024 októberében debütált a Miu Miu kifutóján, egyértelművé vált, hogy Sunday Rose-ban megvan minden ahhoz, hogy korunk egyik ismert és felkapott sztárja legyen a fiatalok körében is. Első kifutómegjelenésén Sunday olyan sztárokkal osztotta meg a színpadot, mint Willem Dafoe, Hilary Swank és Little Simz. Második megjelenése a kifutón márciusban következett, szintén a Miu Miu számára. Nem csoda tehát, hogy más márkák is egyre inkább felfigyelnek rá!
Családi vonás
Hivatkozás másolása„Mint az anya, mint a lánya” - lehetne a mottója az Aqua Terra új kampányának, amelyben Sunday Rose olyan nagy nevek mellett ragyog a kamerába, mint Ashley Graham, Tems és Ariana DeBose. Büszkén viseli az ikonikus kollekció ezüst modelljét, bizonyítva, hogy a fény és a csillogás nem áll messze tőle. Az új kampány óhatatlanul felidézi híres édesanyja munkásságát - nemcsak a megjelenés, hanem elegáns kisugárzása miatt is.
Az apuka még hezitál
Hivatkozás másolásaÁm bármennyire is ünneplik mostanában Sunday Rose-t, a családban láthatóan nem mindenki van elragadtatva. Egy bennfentes szerint az apuka, Keith Urban jobban örülne, ha lánya egy kicsit több időt töltene távol a rivaldafénytől. „Túlságosan is védelmező, de szeretné, ha Sunday igazán felnőne, mielőtt közszereplővé válik” - mondta egy forrás a Woman's Daynek.