Meghan Trainor rendszeresen használ botoxot, sőt, néhány hónapja még egy ajakfeltöltésre is rábeszélték - ami végül balul sült el! A közösségi médiában általában nagyon nyíltan beszél a szépészeti beavatkozásairól. Sokak szerint viszont túl nyitott.
Néhány hete Meghan Trainor bejelentette, hogy mellplasztikát tervez. És eljött az idő, és úgy tűnik, az énekesnő nagyon elégedett az eredménnyel. Olyannyira, hogy még reklámozni is kezdte a szépészeti beavatkozást. Természetesen nagyons okan kiakadtak.
Meghan Trainor 2023-ban lett másodszor is anyuka, és 2024-ig szoptatta kisfiát. Ez idő alatt az énekesnő azt tervezte, hogy amint befejezi a szoptatást, mellműtétet hajt végre. „A melleim tele voltak tejjel, és most üresek, aztán megint tele voltak tejjel, és most megint üresek. Nagyok lettek, kicsik lettek, nagyok lettek, kicsik lettek„ - számolt be a Workin« On It című podcastben a problémájáról. És, ahogyan fogalmazott, a mellei mostanra „megereszkedett zsákok” lettek. Elmagyarázta, hogy nem „hatalmas melleket” szeretne, hanem inkább kicsiket, implantátummal. De a beavatkozás „nagy dolog” lesz az „önbizalma” szempontjából. „Alig várom, hogy megcsináltassam a mellplasztikát” - szögezte le.
Kemény kritikák
Hivatkozás másolásaAz énekesnő az év elején esett át a műtéten, majd egy Instagram-videóban részletesen mesélt a beavatkozásáról. Megemlítette a kezelőorvosát, megmutatta az implantátumokat és mindezt egy tökéletesen szerkesztett, animációkat is tartalmazó videóban. Hamar kiderül, hogy ez egy plasztikai sebésszel való együttműködés és egy tisztán promóciós videó. Ez nagyon sokaknák kiverte a biztosítékot. „Fizettek azért, hogy mindezt megírd?” - akarja tudni az egyik felhasználó. Egy másik pedig nagyon határozottan jelenti ki: „Nem tudom tovább hallgatni ezt az egészet. Furnér, mellimplantátumok, botox - mindezt az önszeretet álcája alatt reklámozzák. Ezzel csak eltávolodunk az egyéniségünktől. Szerintem ez nagyon-nagyon nagy kár”. Mindezeken túl sokan „félrevezetőnek”, sőt „veszélyesnek” tartják a posztot.
Az Instagram-felhasználók nem tévednek abban, hogy a plasztikai műtétek reklámozása veszélyes lehet. Különösen a fiatal vagy bizonytalan emberek érezhetik úgy, hogy a reklámok nyomást gyakorolnak rájuk, hogy megfeleljenek egy bizonyos szépségideálnak, ami önbizalomhiányhoz vagy akár mentális betegségekhez is vezethet. A kozmetikai sebészet továbbra is orvosi beavatkozás marad, amely lehetséges komplikációkkal járhat. Az olyan sztárok, mint Meghan Trainor reklámjai elbagatellizálják az ilyen beavatkozásokat.
És különösen a fiatal rajongók, akik felnéznek az énekesnőre, különösen érzékenyek lehetnek az ilyen eljárások dicsőítésére. Ráadásul a korai sebészeti, de a minimálisan invazív beavatkozásoknak is hosszú távú következményei lehetnek.
Címlapfotó: Profimedia/RedDot