A celeb két éve dobta piacra a saját skincare márkáját. Azóta akkora sikernek örvend, hogy folyamatosan készlethiányos a legtöbb terméke és sokan tripla árat fizetnek az Ebayen, hogy lecsapjanak valamilyen cuccra.
Folyamatosan kreatívabbnál kreatívabb PR fogásokkal reklámozza a termékeket. Tavaly például egy nagy amerikai fánkos céggel kollaborált és egy epres fánk illatú ajakápoló terméket dobtak piacra.
Most viszont egy olyan egyedi ötlettel reklámozza a legújabb termékét, amit még a legprofibb márkák is megirigyelhetnek tőle. Egy arctisztító termékkel bővült a palettájuk és egy uncsi doboz helyett nagyon egyedi csomagolásban postázták az influencereknek a PR csomagot. Az arctisztítót elrejtették egy óriási fürdőbombában és egy nagy kád vízben kell feloldani, hogy hozzáférjenek a termékhez. A folyamatról Hailey is forgatott egy videót, ami a Rhode Tiktok oldalán tekinthető meg.
Kapcsolódó cikkek
-
Élet & Stílus Kylie Jenner házába szellem költözött Kylie Jenner, aki nemcsak üzletasszony és anya, hanem most már egyfajta „paranormális házigazda” is lehet a rajongók szemében, továbbra is állítja: valami különös zajlik a házában – és nem csupán a fények, zajok vagy véletlenek játéka.
-
Élet & Stílus Tragédia: Greg Biffle és családja életét vesztette egy repülőgép-balesetben Hivatalos hatósági megerősítés még részben folyamatban van, de közeli barátok és politikai ismerősök is megerősítették, hogy a teljes család rajta volt a fedélzeten.
-
Élet & Stílus Soha nem késő mosolyogni – Celebek, akik felnőttként rakattak fel fogszabályzót Ha világsztárok a reflektorfényben vállalják a fogszabályzót felnőttként, akkor a hétköznapokban sem lehet kérdés: soha nem késő belevágni. A tökéletes mosoly nem életkorhoz kötött – csak döntés kérdése.
-
Élet & Stílus Mikor menjünk bevásárlóközpontba karácsony előtt, ha muszáj? Így a karácsony valóban az ünneplésről szólhat – nem a sorban állásról