Az már mindenkinél alap, hogy a nyári strandoláshoz erős fényvédelmet használ az egész testén, viszont atéli hónapokban a legtöbben megfeletkeznek a naptej használatáról. Persze ilyenkor a testünket a ruha védi, ezért csak az arcunkat kell bekenni mielőtt elhagyjuk a házat.
A káros UV sugarakkal télen is vigyázni kell, ugyan megégni nem fogunk, kivéve ha valamilyen hegycsúcson téli sportokat űzünk. Ebben az utóbbi esetben nagyon fontos az 50-es faktor használata.
A hétköznapokra egy 30-as erősségű naptejet használjunk, de már a 15-ös is megfelelő védelmet ad.
Extra tipp: alapozóból, vagy primerből válassz olyat, ami tartalmaz fényvédőt és ez elegendő lesz a téli hónapokra.
Kapcsolódó cikkek
-
Body & Mind SKIMS × Tangle Teezer: váratlan kollab, ami összekapcsolja a divatot és hajápolást A SKIMS × Tangle Teezer kollaboráció egy zseniális húzás: divat és hajápolás kereszteződésében hoz új impulzust, és lehetőséget teremt a márkák számára új fogyasztók megszólítására. A limitált kiadású, neutrális árnyalatú Ultimate Detangler hajkefék nemcsak szép kiegészítők, hanem funkcionális segítők is lehetnek a hajápolásban — különösen nedves állapotban.
-
Body & Mind Miért érdemes olajat használni a vizes hajon, mielőtt beszárítanánk? A hajápolás egyik legfontosabb, mégis gyakran figyelmen kívül hagyott lépése a hővédelem és a hidratálás — különösen akkor, amikor hajszárítót használunk. Az olaj alkalmazása közvetlenül a vizes hajon nemcsak fényt és puhaságot ad, hanem megóvja a haj szerkezetét a hő okozta károsodástól.
-
Body & Mind Új lakótárs a házban: Érkezik a NEO robot Az alábbi cikk egy újabb izgalmas, és egyben ellentmondásos mérföldkőről számol be: arról, hogy a 1X Technologies bemutatta NEO nevű humanoid robotját, melyet már lakáshasználatra szánnak — ami egyszerre jelent technológiai áttörést és magában hordoz vitákat is.
-
Body & Mind Miért a Sauvignon Blanc az egyik legnépszerűbb borfajta 2025-ben? 2025-ben a Sauvignon Blanc egyértelműen az egyik legizgalmasabb fehérbor-választássá vált: modern hangvétellel, könnyed stílussal és erős fogyasztói támogatással.