A szezon legdivatosabb táskáját dobta piacra a francia márka, amit a brand rajongói Chanel Kellynek neveztek el. A divatház kínálatában egyébként Nano Shopping Bag néven fut. A 80-as és a 90-es években volt már egy hasonló kreációjuk, ami most még nagyobb népszerűségnek örvend a vintage gyűjtők körében, a re-edition darab ugyanis elindított egy hatalmas trendhullámot, aminek következtében a táska világszerte hiánycikk.
Két méretben kapható, a nagyobbik 19 cm széles, a kis méret pedig 12 cm. Margot Robbie a nagyobbikat viselte egy Barbi rendezvényen, ezzel még inkább „felhypeolta” az amúgy is népszű táskát.
Kapcsolódó cikkek
-
Élet & Stílus Milyen ékszereket szeretnek a férfiak a nőkön? – A letisztult vonzerő szabályai Az ékszer legyen a nő szépségének kiegészítője, ne pedig konkurenciája. A legvonzóbb darabok pedig mindig azok, amelyek magabiztosságot és finom nőiességet sugároznak.
-
Élet & Stílus Kylie Jenner finoman reagált a Timothée Chalamet-vel kapcsolatos szakítási pletykákra Kylie finom reakciója azt mutatja: ha valami fontos, nem mindig a nagyszabású nyilatkozat a legjobb út — néha egy lájk is sokat mond.
-
Élet & Stílus Brad Pitt a színészkedés mellett díjnyertes borokat is készít A Provence-i gyökerek, a szakmai partneri háttér és a prémium pozíció mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a Miraval-világ ne csak „celeb-bor” legyen, hanem valódi borászati érték.
-
Élet & Stílus A Ryanair digitális jegyre vált A Ryanair új szabálya jelentős korszakváltást jelent az utazásban: a papír-alapú beszállókártyákat digitális formára cserélik.