Nyolcadik stúdióalbumához, a "Cowboy Carter"-hez igyekszik divatot teremteni az énekesnő.
Beyoncé Knowles jelenleg a "Texas Hold 'Em"-mel és a "Cowboy Carter" című albumával ostromolja a slágerlistákat. És az életérzés nem csak a zenéiben, a megjelenésében is tükröződik, ami miatt hatalmas hype-ot váltott ki a cowboykalapok, csizmák, és bőrdzsekik körül. Tavaly olyan divatmárkák, mint a Louis Vuitton, a Stella McCartney és a Roberto Cavalli is kijöttek a saját cowboy szettjeikkel. Némiképp luxussal fűszerezve.
Beyoncé berobbantja a trendet
Hivatkozás másolásaAz énekesnő a lemeze megjelenése óta igyekszik mindenhová ebben a stílusban érkezni, még akkor is, ha azért annyira nem annyira feltánőek mint az album borítóján. Néha csak az XXL-es csattal ellátott bőröv adja meg az alaphangot, néha a rojtokkal és strasszkövekkel díszített kabátok, néha pedig az úgynevezett chaps, az a hagyományos bőrnadrág, amit a cowboyok a nadrágjuk fölött viselnek. És a számok nem hazudnak: Beyoncé albumának megjelenése óta a "cowboy kalap" keresések 212,5 százalékkal nőttek a Google statisztikái szerint.
![Beyoncé belökte a cowboytrendet.](https://storage.googleapis.com/bpkurir/kepernyofoto-2024-04-05-11-36-53.inbox800x800.png)
A "cowboy csizma" (+ 163 százalék) és a "bolo nyakkendő" (+ 566 százalék) Google-keresések szintén az egekbe szöktek. Sőt, a Texas Hold 'Em című dalban a talpig farmerben pózoló énekesnőnek köszönhetően erre a szettre vonatkozóan is 120 százalékkal nőtt a keresések száma. Nem csoda, hogy nemrég Kim Kardashia is így jelent meg. De Bella Hadidot is láttuk nemrég cowboy kalapban.
![XXI. századi cowboy girl](https://storage.googleapis.com/bpkurir/kepernyofoto-2024-04-05-11-39-15.inbox800x800.png)
Címlapfotó:Profimedia/RedDot