Hirdetés
Hirdetés

Beyoncé hajápolási termékeket dobott piacra

Rengeteg celeb csinál saját beauty, vagy fashion márkát. Rihanna, Kim Kardashian és Ariana Grande is nagyon sikeresek lettek a termékeikkel. Beyoncé eddig a zenélésen kívül néhány Adidas kollaborációval próbálkozott most, viszont az ESSENCE magazinnak adott egy interjút, amiben az új bizniszéről beszélt.

Az énekesnő már gyerekként is sokat szenvedett a göndör haja ápolásával és formázásával, majd az évek során a festés és folyamatos styling miatt nagyon káros lett. Amikor megálmodta a márkáját, ami a CÉCRED nevet kapta, akkor elsősorban a nehezen kezelhető hajra szeretett volna megfelelő termékeket készíteni. A termékek a mai naptól rendelhetőek, az énekesnő az Insta profilján osztotta meg a linket a webshophoz.

Arról is mesélt, hogy 2013-ban azért vágta le a haját rövidre, mert érzelmileg egy nehéz időszakon ment keresztül és otthon megfogott egy ollót és lenyírta a loboncát.

Nyitókép: Profimedia/RedDot

Hivatkozás másolása
Cimkék:
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés