Rengeteg celeb csinál saját beauty, vagy fashion márkát. Rihanna, Kim Kardashian és Ariana Grande is nagyon sikeresek lettek a termékeikkel. Beyoncé eddig a zenélésen kívül néhány Adidas kollaborációval próbálkozott most, viszont az ESSENCE magazinnak adott egy interjút, amiben az új bizniszéről beszélt.
Az énekesnő már gyerekként is sokat szenvedett a göndör haja ápolásával és formázásával, majd az évek során a festés és folyamatos styling miatt nagyon káros lett. Amikor megálmodta a márkáját, ami a CÉCRED nevet kapta, akkor elsősorban a nehezen kezelhető hajra szeretett volna megfelelő termékeket készíteni. A termékek a mai naptól rendelhetőek, az énekesnő az Insta profilján osztotta meg a linket a webshophoz.
Arról is mesélt, hogy 2013-ban azért vágta le a haját rövidre, mert érzelmileg egy nehéz időszakon ment keresztül és otthon megfogott egy ollót és lenyírta a loboncát.
Nyitókép: Profimedia/RedDot
Hivatkozás másolásaKapcsolódó cikkek
-
Élet & Stílus Megszületett Cardi B negyedik gyermeke
-
Élet & Stílus Justin Bieber a nap hőse Ez a gesztus ismét megerősíti, hogy Justin Bieber nem csak a színpadon, de a való életben is kész odafigyelni másokra — és nem fél attól, hogy időt szánjon egy egyszerű rajongóra, aki bajban van.
-
Élet & Stílus Hírességek, akik szívügyüknek tekintik a környezetvédelmet Egyre több celeb használja fel hírnevét és befolyását arra, hogy fontos társadalmi ügyekre hívja fel a figyelmet – ezek közül pedig a környezetvédelem az egyik legjelentősebb.
-
Élet & Stílus A 2026-os Met-gála témája: „Costume Art” – a divat találkozása a művészettel A 2026-os Met Gala és a hozzá tartozó „Costume Art” kiállítás ambiciózus vállalás: nem egyszerűen bemutatni a divatot, hanem bebizonyítani, hogy a divat művészet. Ez a koncepció új hullámot indíthat el a művészeti és divat világában, miközben reflektál a test, identitás és esztétika sokszínűségére.