A popikon Ariana Grande négy új ékszercsaládot dobott piacra a Swarovski céggel közösen.
A szupersztár énekesnő színes tavaszi ékszerekben jelent meg a "kristálycég" új, 2025-ös tavaszi/nyári kampányában. A tradicionális osztrák márka 130. évfordulója alkalmából Giovanna Engelbert kreatív igazgató a metamorfózis témáját eleveníti fel. Az ötlet: az ékszer mint a változás és a személyiség szimbóluma. Grande immár harmadszor áll a Swarovski kamerája elé. A Mert és Marcus sztárfotósok által megrendezett vizuális nyelvezet a 60-as évek pazar pop-esztétikáját idézi. Ariana különböző szerepekbe bújik és négy új Swarovski ékszercsaládot visel.
A kollekciók visszafogottak:
Hivatkozás másolásaA Millenia egy csipetnyi királyi csillogással ünnepli a popénekesnőt: az aranyszínű fémelemekbe ágyazott lila színű kristályok Ariana modern tündérkirálynőnek tűnik.
Az Idyllia az énekesnő finom oldalát mutatja meg - romantikus kristályvirágok és finom pillangók veszik körül az arcát, mintha egy digitális Édenkertből származna. A nagy precizitású kézművesség találkozik a haute joaillerie fantáziafaktorral.
A Dulcis édes cukorkás álmokat kelt életre - az élénk színek, a játékos formák és a szemet gyönyörködtető kristályok fényűző látványt nyújtanak. Ariana itt úgy csillog, mint egy modern pop art muffin, csillogó szemmel és stílussal.
A Chroma a fenntarthatóságról szól: az újrahasznosított fémekkel és a Swarovski ReCreated™ kristályokkal a termékcsalád a környezettudatosságot a divatos színvilággal ötvözi. Különösen izgalmas: a Chroma Twist minták újra és újra kombinálhatók - tökéletes a divatrajongók számára, akik nem akarnak kötöttségeket.
Imádom a metamorfózis történetét. Ez a kampány olyan, mint egy vizuális ünnep, tele színekkel, fénnyel és érzelmekkel. A Swarovski ismét felélesztette a kreatív oldalamat
- mondta a kampánnyla kapcsolatban Ariana Grande.
A kampány minden bizonnyal sokak étvágyát meghozza a tavaszra, a színekre és a változásra.
Címlapfotó: Profimedia/RedDot