Hirdetés
Hirdetés

A macis pohár-őrület: Starbucks új limitált pohara tarol Amerikában

Az amerikai kávézólánc a 2025-ös ünnepi kollekciójának részeként november 6-án dobta piacra a „Bearista Cold Cup” elnevezésű limitált kiadású poharat, melyet „játékosan” egy medvealakú formában készítettek el, zöld beanie-s sapkával.

A megjelenés napján nagy tömegek érkeztek korán a boltokhoz, rengeteg videó és poszt jelent meg a közösségi médiában erről a pohárról, különösen a TikTok-on, ahol a „#bearista” és „#starbucksbearcup” hashtagek most nagyon népszerűek.

A készlet rendkívül korlátozott volt — egyes boltok állítása szerint mindössze 2–3 darabot kaptak belőle. Sok helyen már az indulás pillanatában „eltűnt” a polcokról, és az online resellerek pár száz dollárra emelkedett az áruk (eleinte ~$29,95 volt az eredeti ár).  

Mindez természetesen az amerikai és globális médiában is téma lett: a márka nyilvánosan is bocsánatot kért a rajongóktól az okozott csalódásért, mivel a kereslet jóval meghaladta a kínálatot.  

Mire számíthat Magyarország?

Bár magyarországi forrásból még nem érkezett hivatalos bejelentés arról, hogy a Bearista pohár elérhető lesz Magyarországon, a Starbucks Europe / EMEA régiójára vonatkozó sajtóanyagok szerint az ünnepi kollekció világszerte elindul november 6-án.  

Habár tehát nincs garancia, jó eséllyel érkezhet Magyarországra is valamilyen formában – akár a Bearista pohár, akár ahhoz kapcsolódó limitált kiegészítő termékek. Azonban ha nálunk is olyan korlátozott lesz a készlet, mint az USA-ban, akkor annak fényében érdemes gyorsnak lenni.

címlapfotó:Profimedia/RedDot

Hivatkozás másolása
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés